Konferencia #akonato so Slovenskou sporiteľňou

Fotil som naozaj neobyčajnú biznis konferenciu pre tých, čo radšej konajú, ako rozprávajú, ktorú ako svoju prvú vlastnú konferenciu organizovala Slovenská sporiteľna.

Na konferencii odzneli mnohé zaujímavé témy. O tom Ako byť úspešný a zároveň prospešný rozprával David Pavlík, ktorého životopis kopíruje rebríček najprestížnejších technologických firiem, takže keď hovorí o úspechu a dáva možnosť pýtať sa #akonato, dobre počúvajte.  O tom ako nájsť na prehriatom trhu práce kvalitného zamestnanca bola téma Ako zvládnuť medzigeneračnú výmenu vo vedení firmy a získať kvalitných zamestnancov. Hovorila o nej šéfka najväčšieho pracovného portálu a riaditelia firiem, ktorí úspešne zvládli mezigeneračnú výmenu, vám poradia #akonato. Či sú inovácie príležitosť alebo hrozba hovorili riaditelia firiem, ktoré úspešne prechádzajú obdobím náhlych technologických zmien. Musíte ale vedieť #akonato, aby ste dokázali využiť nevídané možnosti moderných technológií vo svoj prospech. Najprogresívnejší primátori slovenských miest ukázali, že majú na to, aby našu krajinu zmenili k lepšiemu. Rozmanité občianske aktivity menia ich mestá k nepoznaniu. Svoj podiel na tom má aj efektívne prepojenie verejného sektora so súkromným. Rozprávali o tom v téme  Ako meniť zmysluplne svet okolo seba.

Ako fotograf na konferenciu som sa v Starej tržnici musel popasovať s obrovským priestorom, nedostatkom svetla a samozrejme, tak ako vždy, so žltými svetlami osvetlujúcimi pódium.

Samotní účastníci konferencie mohli prispieť kartou, mobilom či hodinkami na projekt komunitného kompostéra. Ten bude schopný spracovať odpad pochádzajúci z vlastnej činnosti Starej tržnice, od prevádzok Starej tržnice a od partnerských prevádzok a subjektov sídliacich mimo budovy a v jej bezprostrednom okolí. Jeho kapacita by mala byť 100 až 150 kíl odpadu denne. A Slovenská sporiteľňa sa zaviazala, že prispeje sumou 10 000 eur.

Ďalšie aktivity, ktoré sa predstavili na konferencii:

  • Sadni si projekt – využitie užitočného outdooru (partnerstvo s mestom Bratislava) v priestore aj na stagei
  • Užitočný outdoor – recyklácia starých bannerov – navigácie na podujatí
  • Využívanie iba digitálnych nosičov
  • Badge na krk – šnúrky z recyklovaných PET fliaš bez potlače, menovky z použitého kartónu
  • Zero waste catering a Nezjedené jedlo išlo pre OZ Ženy v núdzi
  • Kvetináče z papierových tašiek s brandom Slovenskej sporiteľne (vyrobené na vianočnú kampaň spred roka)
Zdieľať článok:

Mohlo by vás zaujať