Fotil som naozaj neobyčajnú biznis konferenciu pre tých, čo radšej konajú, ako rozprávajú, ktorú ako svoju prvú vlastnú konferenciu organizovala Slovenská sporiteľna.
Na konferencii odzneli mnohé zaujímavé témy. O tom Ako byť úspešný a zároveň prospešný rozprával David Pavlík, ktorého životopis kopíruje rebríček najprestížnejších technologických firiem, takže keď hovorí o úspechu a dáva možnosť pýtať sa #akonato, dobre počúvajte. O tom ako nájsť na prehriatom trhu práce kvalitného zamestnanca bola téma Ako zvládnuť medzigeneračnú výmenu vo vedení firmy a získať kvalitných zamestnancov. Hovorila o nej šéfka najväčšieho pracovného portálu a riaditelia firiem, ktorí úspešne zvládli mezigeneračnú výmenu, vám poradia #akonato. Či sú inovácie príležitosť alebo hrozba hovorili riaditelia firiem, ktoré úspešne prechádzajú obdobím náhlych technologických zmien. Musíte ale vedieť #akonato, aby ste dokázali využiť nevídané možnosti moderných technológií vo svoj prospech. Najprogresívnejší primátori slovenských miest ukázali, že majú na to, aby našu krajinu zmenili k lepšiemu. Rozmanité občianske aktivity menia ich mestá k nepoznaniu. Svoj podiel na tom má aj efektívne prepojenie verejného sektora so súkromným. Rozprávali o tom v téme Ako meniť zmysluplne svet okolo seba.
Ako fotograf na konferenciu som sa v Starej tržnici musel popasovať s obrovským priestorom, nedostatkom svetla a samozrejme, tak ako vždy, so žltými svetlami osvetlujúcimi pódium.
Samotní účastníci konferencie mohli prispieť kartou, mobilom či hodinkami na projekt komunitného kompostéra. Ten bude schopný spracovať odpad pochádzajúci z vlastnej činnosti Starej tržnice, od prevádzok Starej tržnice a od partnerských prevádzok a subjektov sídliacich mimo budovy a v jej bezprostrednom okolí. Jeho kapacita by mala byť 100 až 150 kíl odpadu denne. A Slovenská sporiteľňa sa zaviazala, že prispeje sumou 10 000 eur.
Ďalšie aktivity, ktoré sa predstavili na konferencii:
- Sadni si projekt – využitie užitočného outdooru (partnerstvo s mestom Bratislava) v priestore aj na stagei
- Užitočný outdoor – recyklácia starých bannerov – navigácie na podujatí
- Využívanie iba digitálnych nosičov
- Badge na krk – šnúrky z recyklovaných PET fliaš bez potlače, menovky z použitého kartónu
- Zero waste catering a Nezjedené jedlo išlo pre OZ Ženy v núdzi
- Kvetináče z papierových tašiek s brandom Slovenskej sporiteľne (vyrobené na vianočnú kampaň spred roka)